niedziela, 21 września 2014

~2 Time to know me better!




No Witam:)
Nie każdy mnie zna, tak więc postanowiłam napisać 30 przypadkowych faktów o mnie:)
Zapraszam do czytania:)

1.Mieszkam w Bytomiu, niedaleko Katowic.
2.Chodzę do 1 gimnazjum, klasy europejskiej.
3.Mój ulubiony język to zdecydowanie francuski.
4.Kocham jeść.
5.Już ponad 2 lata gram na trąbce.
6.Tańczę, już od... 8 lat.
7.Jestem Directioner, Arianator i Smiler.
8.Mój ulubiony film to Miłość bez końca:)
9.Uwielbiam czytać książki:)
10.Moja ulubiona książka to Dotyk Julii, oraz wszystkie części z tej serii.
11.Mam siostre.
12.Mam psa, wabi się Max.
13.Moje ulubione danie to naleśniki z owocami (jagody i brzoskwinie)
14.Mój ulubiony serial to M jak miłość:)
15.Moje ulubione sklepy to:Cropp, Sinsay, H&M i Tally Wejl.
16.Ulubiona marka butów to Nike.
17.Ulubiony sklep z butami to CCC.
18.Najczęściej kupuje biżuterie w Glitterze.
19.Moja ulubiona marka kosmetyków to Maybelline i Under 20.
20.Moje ulubione kolory to szary, biały i pudrowy róż.
21.Mam blizne na czole, ponieważ dostałam patykiem od kolegi:)
22.Nienawidze dentysty i ogólnie lekarzy.
23.Do szkoły przygotowywuje się około pół godziny.
24.Moje ulubione przedmioty to Angielski, Francuski i Religia:)
25.Najbardziej znienawidzone przedmioty to Matematyka, Chemia i Fizyka.
26.Na pierwszym szkolnym W-f złamałam palec:)
27. Mój ulubiony przysmak, to winogrono:)
28.Mieszkam w bloku, na ostatnim piętrze.
29.Jestem jedną z nielicznych osób, które wolą siedzieć w domu, niż wychodzić na spacery.
30.Moja ulubiona czekolada to Milka Joy:)

Wszystko:) Jak Wam się podoba? Mamy coś wspólnego?

Martyna:)

4 komentarze:

  1. Bytom, Katowice, niedaleko mnie. :)
    Widzę, że jesteś nowa, więc miłego blogowania! :)

    Zapraszam w wolnej chwili.
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Również lubię czytać książki :)
    Twój blog zapowiada się bardzo ciekawie. Również dodaje Ciebie do obserwowanych :)
    Pozdrawiam ♥
    http://wikkistyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się twoje drugie zdj w nagłówku :)
    Powodzenia w blogowaniu :)
    Również obserwuję i zapraszam częściej
    http://askaguz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń