niedziela, 28 grudnia 2014

~4 christmas gifts!

Witam w kolejnym poście!
Dzisiaj jest post o tym co dostałam na święta!
Nie przedłużam, zaczynam.
Tak więc, moim pierwszym prezentem są papcie. Są różowe, mięciutkie, i wyglądają tak jak te buty "emo". Idealne na zimowe i chłodne wieczory. Następnie, dostałam trzy bluzki z Sinsay, różową z sercem, białą z napisem: Love, Live, oraz szarą z koronkowym napisem Sinsay. Uwielbiam ten sklep! Kolejne rzeczy które dostałam, to trzy płyty moich ulubieńców, czyli One Direction oraz Ariany Grande. Są to płyty Midnight Memories, Four oraz My Everything. Następnym prezentem była kolejna część mojej ulubionej trylogi: Sekret Julii. Przyjechał także mój wujek z Niemczech, i przywiózł mi pudło słodyczy, między innymi moje ulubione czekolady Schogetten! Jestem bardzo zadowolona z tegorocznych świąt, i myślę, że kolejne będą równie niesamowite! A wy? Co dostaliście? Pochwalcie się w komentarzach!

1 komentarz: