czwartek, 1 stycznia 2015

~5 podsumowanie 2014, plany i postanowienia noworoczne.

Hej kochani!
Pierwszy post w 2015 roku! Bardzo się cieszę! Mam nadzieję że ten rok będzie o wiele lepszy!
Zacznę od podsumowania 2014 roku. Myślę, że zapamiętam ten rok, jako rok pełen rozstań, pełen nowych znajomości, oraz pełen niesamowitych wrażeń. Zakończenie podstawówki. Nie było łatwo pożegnać tylu bliskich mi osób. Nie ukrywam, było dużo łez, ale też szczęście że zaczynają się wakacje! No właśnie....wakacje. Wyjazd w góry, poznanie wielu wspaniałych osób, nowe, piękne przyjaźnie i kolejne rozstania. Wrzesień. Nowa szkoła, nowe znajomości, nowi nauczyciele, nowe życie. Bałam się towarzystwa, jednak nie potrzebnie, poznałam naprawdę dużo osób, i jestem zadowolona z tego, że wybrałam tą szkołę, a nie inną. Nie wyobrażam sobie tego, że mogłabym nie znać mojej klasy. Przejdę odrazu do Świąt Bożego Narodzenia. Moje święta były niesamowite. W poprzednim poście, znajdują się informacje co dostałam, więc nie będę się powtarzać! Jeśli chodzi o Sylwestra, to spędziłam go w gronie najbliższej rodziny.
Nadszedł czas na noworoczne postanowienia!
-moim pierwszym postanowieniem, myślę że najważniejszym, jest to, aby wziąść się w garść i lepiej się uczyć. Przyznaję się bez bicia, nie idzie mi najlepiej.
-kolejnym postanowieniem jest odżywiać się zdrowiej, więcej ćwiczyć, i tych ćwiczeń się trzymać.
-następnie, chcę nauczyć się oszczędzać pieniądze!
-ostatnim już postanowieniem jest bardziej zająć się blogiem i miec wiecej czasu na pisanie postów!
Jeżeli chodzi o plany na Nowy Rok, to mam zamiar przeczytać więcej trylogii! To chyba na tyle!
Moi drodzy! Chcę Wam życzyć wszystkiego co najlepsze! Aby ten rok był lepszy niż poprzedni!
A wy? Jak zapamiętacie 2014 rok? Jakie macie postanowienia?

2 komentarze:

  1. Też mam masę postanowień noworocznych <3
    Mam nadzieję, że uda ci się Twoje zrealizować i zyczę pieknego roku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. na swoim blogu wypisałam parę swoich postanowień - życzę nam obu silnej woli do ich wykonania ! :) może wspólna obserwacja? Jak tak odpisz na blogu.

    http://sleek-week.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń