wtorek, 6 stycznia 2015

~6 beautiful

hej!
W tym poście mam zamiar poruszyć temat piękna, perfekcyjności, kompleksów oraz tolerowania samej siebie.
Zacznę od tego, że każdy człowiek ma w sobie coś pięknego. Jedna osoba ma świetne nogi, druga zadbane włosy, natomiast inna idealną figurę. Szczerze mówiąc, nie znam osoby, która nie ma w sobie czegoś doskonałego. Większość dziewczyn, kobiet nie toleruje samej siebie, posiada kompleksy. Sama mam niedoskonałości, jednak według mnie, biorą się one z czystej zazdrości. Widzimy zdjęcia osób szczupłych, zazdrościmy, chcemy być tak samo chudzi jak osoba na fotografii. Przez nasze kompleksy doprowadzamy do chorób. Anoreksja, bulimia w najgorszym przypadku samobójstwo. Ale nie myślmy o tym, co będzie przez chorobę, pomyślmy co zrobić aby do niej nie dopuścić.
Bardzo długo zastanawiałam się, jak zwalczyć kompleksy. Jednak jedynym moim pomysłem, jest to, aby mieć silną wolę, i stać się ideałem dla siebie, nie dla towarzystwa, tylko dla swojego uśmiechu. Mam nadzieję, że ten post pomoże niektórym.
A wy co myślicie na ten temat?

1 komentarz:

  1. Love this! ♥
    You are making me jealous, pretty!

    adoorablee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń